Zrychlili jsme HELIOS Green
Servisní zázemí AUTO JAROV svou kapacitou pojme až 200 zakázek denně. Autorizovaný servis musí reportovat výrobci náhradní díly a práci použitou na příslušnou opravu. Komunikace s výrobcem zahrnuje různé úkoly od posílání papírových dokumentů až ke komunikaci typu B2B mezi oběma informačními systémy.
HELIOS Green je pro dealery perspektivním řešením jejich potřeb v oblasti implementace, provozování a rozvoje firemního informačního systému, pokrývá nejen oblast servisu, ale i prodej nových a ojetých vozů, půjčovnu aut, celou ekonomickou oblast, sklady, péči o zákazníky (CRM), oblast lidských zdrojů a všechny procesy probíhající ve společnosti. Zahrnuje i škálovatelnou úroveň manažerského vyhodnocování a provázanost na další specializované moduly.
Zapojení do monitoringu ČMIS umožnilo AUTO JAROV soustředit se na prodej
V AUTO JAROV jsme provedli analýzu stavu nastavení IT. Bylo potřeba vytvořit základní dokumentaci, zapojení do našeho monitoringu, stanovení eskalačních plánů a postupů a vytvoření backup plánů pro zálohování. Vycházeli jsme z principů při provozu HELIOS Green – aby systém chodil rychle, bylo správné nastavení SQL, zálohování bylo rychlejší a diagnostika běžela permanentně. Díky tomu se nám podařilo nastavit funkční IT, které dává lidem z AUTO JAROV prostor věnovat se prodeji vozů a dalších služeb, které umí nejlépe.
Větší podpora stávajících IT týmů
Podařilo se nám dosáhnout funkčního řešení IT bez potřeby měnit nebo nahrazovat stávající tým IT. Nerušíme lokální IT, ale rozšiřujeme jejich řady a svou expertízou jim pomáháme hledat taková řešení, aby vše skvěle fungovalo.
Nové technologie a správné nastavení propojení systémů prodejce s těmi od výrobce, či dodavatele náhradních dílů, umožňuje firmám nabízejícím prodej a servis vozů věnovat se svému businessu, rozvíjet příležitosti a budovat silnou značku.